събота, 13 юни 2009 г.

Интернет приятелство...

Смятате ли, че то съществува?Аз, да!
Сутрин не мога да продължа деня си, без да вляза и да поздравя моите приятелчета с които заедно изкарваме деня.Споделяме мъки, неволи, радостни моменти, празници, бъзикаме се за разтоварване и разни такива неща....
Много ми хареса ето този пост написан по повод на интернет приятелството....вие съгласни ли сте с него?

Това което ще споделя доказва, че то съществува и това са ръцете на три уважавани от мен момичета, протегнати за едно прекрасно интернет приятелство!

Искам да благодаря безкрайно много на тези приятелчета, които са решили именно на мен да подадат приятелска ръка и да наградят!
Вики, много благодаря, че ме определяш като твой приятел, много се радвам и благодаря!


Как се охарактеризирам?!?!Амииии.......висока, стройна, руса, умна, красива,хахахаха............майтапя се!
Трудно е човек сам да се охарактеризира, нека всички вие ме определите за вас такава каквато ме усещате!За мен е по-важно какво мислите вие за мен, а не аз за себе си!:)
Мога да кажа само, че се определям като истинска, с всичките си недостатъци и хубави черти, стремя се да съм истинска и откровена.

Краси, Nanita, вас "познавам"от скоро, но това не пречи да имам едно много приятелско и добронамерено отношение към вас!Благодаря, че се сещате и отценявате мен и неща, които правя и показвам положително!Благодаря мили момичета!
От Краси:


От Нанита:



От своя страна аз подавам приятелса ръка на:
Надя, Диана, Йоли, Lois, Краси, Милена, Вики, и връщам обратно към към Нанита :)

5 коментара:

di_ani каза...

Кеми,
честити награди и
благодаря ти!
Ценя приятелството и особено много доверието, а те са неразривно свързани!
Поздрав, Диана

Nanita каза...

Кеми,благодаря ти за наградата!Оценявам твоето внимание.Поздрави!

Кemi H каза...

Благодаря и аз милички за тези коментари!:)

Milena каза...

Кеми, честито за наградите! Благодаря за прегръдката! Седмицата ми започва чудесно, благодарение на теб!

Поздрави, Милена

Кemi H каза...

Благодаря, Милена!За мен е удоволстви, че съм успяла да те усмихна и зарадвам!:)

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape