понеделник, 1 юни 2009 г.

Пак този Дюкан.........

Предполагам вече почти всички занаете за Дюкан и неговият режим на хранене?
За тези, които не знаят могат да прочетат тук :)
Не знам до колко е полезен, по-скоро е доста вреден, но не може да се отрече, че е много успешен режим.Самата аз го изпитах вече веднъж, като отслабнах с цели 9 кг. само за 1,5 м., но след като постигнах този резултат просто спрях и всичко скоро си беше по старо му.Месец и половина по-късно аз си бях върнала всички килограми и сега пак съм я подкарала..........Вече не я карам толкова стриктно, защото просто няма смисъл, когато реша и много искам нещо различно от забранените неща просто си хапвам, е резултатите ще дойдат по-бавно, но няма да съм онова озверяло чудовище, което искаше да изяде първите дни след като спрях всичкият хляб и шоколад на света :) :) :)
Опитвам се да се храня по-разнообразно, за да не усещам липсата на много любими мои нещица за хапване.За сега се получава, но още съм съвсем в началото вече седмица от както започнах пак и съм/ - 2кг./ без да се томозя както преди, че съм хапнала нещо забранено.

Ето едно предложение от мен, което се оказа доста сполучливо и почти не се усеща разликата от една нормална вкусна пица.....Е , усеща се де, нооооо...........:):)

Дюканска пица


© All rights reserved. vkusnoikrasivo.com/ 2009

Заиграх се и се получи добре, доста вкусничка беше и много цветна, свежа, а босилека придаваше такъв аромат.......ммм!
Опитайте, ще ви хареса, дори да не сте на този режим, бърза и вкусна, добър вариант за бърз обяд или вечеря :)
Ето и парченце, а горе заглавието е линкче към рецептата, ако ви интересува как става :-)


© All rights reserved. vkusnoikrasivo.com/ 2009

Още рецепти по режима на Дюкан..........

2 коментара:

Анонимен каза...

Мила Кеми, благодаря за страхотната идея. Цветно, вкусно и много красиво.
От 50 дни съм на Дюкан, но и аз съм на принципа да си позволявам нещо мъничко, което много ми се хапва, но да не се отказвам от режима. Дори и да дойде бавно резултата се надявам да издържа.
Засега ме съблазняват само ягодите и черешите - плодовете, които наистина обожавам.

Кemi H каза...

Здравей, Ралфиета!
Радвам се, че ти допада идеята!
Аз бях преди няколко месеца на този режим и постигнах много добри резултати, но сега не се получава нещо и леко се отчайвам, дори започвам да отказвам (:
Ще се придържам в някакви норми от този режим, но съм на мнение, че този режим или по-строгата му част е за зимата, когато си повече в къщи и има човек възможност да си приготвя различни неща и няма толкова изкушения, които да дразнят.
Желая успех с режима!
Направи го такъв какъвто смяташ, че е най-подходящ за теб, тогава мисля, че резултатите са най-добри!
Поздрави,
Кеми
:)

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape