понеделник, 15 юни 2009 г.

Какво сготвих днес...?

Днес беше един много обикновен ден за мен.Все още не ходя на работа и за мен е без значение дали е петък, понеделник и какъвто и да е ден.Често не знам коя дата сме и разни такива неща, откъсната от всичко, спокойна....Е, имам едно малко човече, което не ми позволява да си летя така безгрижно и да се рея там някъде, но все пак се чувствам.......неангажерана, без да ми стоят на главата и да ми нареждат какво да правя разни началства.
Нещо се разсеях, а дойдох тук да ви кажа какво съм приготвила за вечеря :)
Имах във фризера доста неща, по малко, които все подмятах настрани, днес реших да ги оползотворя.Акула, не я готвих, защото беше замразена и очаквах да бъде, като онези бели риби-боклуци, дето като ги размразиш рибата изчезва, било е лед и наченки от риба, които се разпадат и не подлежат на никаква обработка, по тази причина не обичам замразени риби, но се случва човек и такава да вземе.Оказа се много добра и ми хареса дори!Също така захвърлен половин плик зелен боб, разни изостанали пликчета с черен ориз /императорски ориз/ и басмати, който обичам ужасно много.Та така запретнах ръкави, разготвих се и както знаете когато не очакваш се получава нещо вкусничко!
Ето това е моя резултат и моята вечеря:

Зелен боб със синьо сирене и орехи-рецептата!

© All rights reserved. vkusnoikrasivo.com/ 2009

Котлети от акула с ароматен ориз- Рецепта!


© All rights reserved. vkusnoikrasivo.com/ 2009

2 коментара:

Краси каза...

Оригинално предложение!
Идвам и с една награда при теб!
Чакам да си я вземеш!
Поздрави

Кemi H каза...

Много зе зарадва скъпа Краси!
Много усмивки и за теб!
Благодаря!

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape