четвъртък, 11 юни 2009 г.

Забранените ястия са още по-вкусни......

Както вече съм описала по-долу се опитвам да извайвам фигура за лятото, твърде неуспешно, но надеждата умира последна.......
Днес до 19 ч. нямах никаква идея какво ще готвя на половинката и детето, като не ям, нямам и идеи, пълен блокаж......(:
Мотаха се два патладжана из хладилника и реших да направя пържени патладжани с доматен сос, имаше размразено телешко месо и се чудех какво да направя с него, да го връщам отново във фризера или да го сготвя?!?Смлях го с блендера и към доматките.Детето не обича патладжан и варих спагети със сосчето и готово....Та покрай него половинката се уреди с ей това хубаво ястие......толкова исках и за мен, ноооо аз си останах с гадната, ежедневна почти, пилешка пържола........Не ми действа добре този път режима, но да видим до каго ще издържа?!?!
Вие дали бихте заменили суха пържолка за тези спагети с патладжан и телешко месце?....Аз, да!

Паста с патладжан-Рецептата!


© All rights reserved. vkusnoikrasivo.com/ 2009

Тези спагетки с патладжан бяха съпроводени и от една невероятно вкусна салатка по рецепта на Лабрекс от бг-мама.Чудесна, много лека и приятна, за жегите!Опитайте......

Салата от тиквички-цък!


© All rights reserved. vkusnoikrasivo.com/ 2009

Няма коментари:

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape