четвъртък, 4 юни 2009 г.

Диетичен обяд...

Пишейки в един форум някое от момичетата показа снимка на пълнени доматки, тогава не се впечатлих, както и преди 10 години, когато си купих първата кулинарна книга.В нея има около 3-4 вида пълнени домати, но никога не предполагах, че могат да бъдат толкова вкусни.Има рецепта за домати пълнени с кайма, с ориз и разни други неща, но аз ги приготвих по Дюкански.Трябваше да сготвя бърз обяд и нищо не ми идваше на ум, отворих хладилника, сетих се за тази снимка и импровизирах.Много вкусни се оказаха и мисля често да ги правя.На половинката ми ги напълних с овче сирене, каза, че било вкусно.Моите с изварка и то обезмаслена също си бяха чудни, та ако сте на този режим или пък не, то опитайте, ще ви харесат със сигурност.

Пълнени домати по дюкански


© All rights reserved. vkusnoikrasivo.com/ 2009

4 коментара:

Краси каза...

Много апетитно изглеждат!
Със сигурност ще се пробват!
Поздрави,Краси

Кemi H каза...

Благодаря, Краси!
Наистина са вкусни, а толкова обикновени!

Vicky каза...

Мила Кеми
Занеш колко харесвам твоите рецепти :)
Ще се радвам ако приемеш една виртуална игра-награда от мен. можеш да я намериш в блога ми на страницата Награди

Краси каза...

Имам награди за теб!
Поздрави,Краси

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape